اعتراف میکنم


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی

 

سلام دوکس جونا...امروز با یه اپ باحال اومدم...اعترافات من و بقیه دوستام...شما هم

اعترافاتتونو تو قسمت نظرات بذارین تا واستون بذارم تو وب اگرم دوس داشته باشین

با اسمتون میذارم اگرم نه که بدون اسم...میسی

 

http://mahsae-ali.blogfa.com

 

 

 

 اعتراف میکنم چند روز پیش دختر خالم گوشیشو خونمون جا گذاشته بود ...

بهش اس ام اس(!) زدم گوشیتو جا گذاشتی !!!!!!! ـ

 اعتراف میکنم بچه که بودم می خواستم برم دستشویی تلویزیون رو خاموش میکردم تا کارتون تموم نشه و بعد

میومدم گریه میکردم به مادرم میگفتم کاره تو بود روشن کردی کارتون تموم شد

 

 اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و

پرنده ها می چرخه یا نه 

تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد ! ـ

  

اعتراف می کنم یه بار پسر همسایه چهارسالمونو با باباش تو خیابون دیدم گفتم سلام نوید چطوری؟

دیدم بچهه تحویلم نگرفت باباهه خندیداومدم خونه به مامانم گفتم نوید ماشالا چقد بزرگ شده

مامان گفت نوید کیه؟ گفتم: پسر آقای ......گفت اون اسمش پارساست اسم باباش نویده

اعتراف میکنم وقتی که بچه بودم بدون اجازه مامان و بابا تلویزیون روشن کردم چند دقیقه قبل از اومدنشان برای اینکه

متوجه نشن با یک پارچ آب روی تلوزیون ریختم تا زودتر خنک بشه

یه روز دبیر عربی سر کلاس گفت بابای من همیشه میگفت من نذاشتم حرفش تموم بشه گفتم خدا بیامرزدش

. (از شدت خودشیرینی) دبیرمون گفت بابام زنده است. منم گفتم پس خدا نیامرزدش که بچه ها زدند زیر

خنده که دبیر هم عصبانی شد و از کلاس بیرونم کرد

اعتراف می کنم دختر همسایمون دوتا سی دی از ویدیوکلوپ برداشته بود. گفتم که بده من هم ببینم. اون هم گفت

به شرط اینکه یه سی دی جدید بدی. من هم که هیچی نداشتم رو یه سی دی الکی نوشتم تایتانیک در

کوهستان و بهش گفتم این فیلم رو هیچ جا ندارن. خیلی خوبه! خلاصه خیلی تعریف کردم اون دوتا سی دی رو ازش

گرفتم

اعنراف میکنم یه روزتواتاقم داشتم ادای سلناگومزو در میاوردم  و یکی از اهنگاشو میخوندم ومیرقصیدم 

خلاصه بدجور رفته بودم تو حس

   که یهو متوجه  شدم دائیم تمام مدت داشته منو نیگاه میکرده

 

  اعتراف میکنم بدترین لحظه زندگی وقتیه که فیلم رقصیدنتو تو جمع میبینی..من تجربش کردم..در اون

 

لحظه قیافه من

قیافه سایر تماشاچیان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,ساعت 16:12 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ